često postavljana pitanja i odgovori

– ODABERITE RUBRIKU –

Rok isporuke je 2 do 4 radna dana od primitka uplate (subota i nedjelja nisu radni dani). Proizvod se šalje kada primimo vašu uplatu, pod uvjetom da podmirite prema predračunu ili Za UPN naloge, imajte na umu da je ponekad potreban 1 radni dan da se iznos primljene uplate prikaže na našem TRR-u. Uplate kreditnom karticom, debitnom karticom ili PayPal-om zaprimamo odmah, tako da se narudžba također obrađuje isti radni dan, pod uvjetom da ste izvršili narudžbu unutar radnog vremena naše dostave, a to je od 9 do 15 sati.

Na našoj web stranici osobni pregled nije moguć, jer smo online trgovina koja ne koristi skupe izložbene prostore, tako da vam možemo ponuditi niže cijene. Ako ste u nedoumici je li artikal ono što tražite, povjeravamo vam besplatan povrat, što znači da artikal možete vratiti besplatno (o našem trošku). Pročitajte uvjete i odredbe povrata proizvoda.

Ne, osobno povlačenje nije moguće. Mi smo online trgovina, tako da sve artikle šaljemo poštom, a nudimo i besplatan povrat, što znači da ako proizvod nije onakav kakav ste očekivali, možete ga besplatno vratiti (na naš trošak). Pročitajte uvjete i odredbe povrata proizvoda.

Sve informacije koje imamo objavljene su uz proizvod. Pažljivo pročitajte opis i karakteristike proizvoda navedene ispod opisa. Svaki proizvod ima i 4 slike koje treba pažljivo pogledati jer se u određenim slučajevima “odgovor” vidi već na slici. Ako imate stvarno konkretno i vrlo važno pitanje za vas, pišite nam i mi ćemo vam dati odgovor u roku od 2 do 7 dana.
Ako samo niste “sigurni” kako proizvod izgleda uživo i odgovara li vam, razveselit će vas vijest da vam nudimo 14-dnevnu neobvezujuću kupnju, što znači da dobijete proizvod, pregledate ga i, ako ispunjava vaša očekivanja, zadržite ga, u suprotnom ćemo ga odnijeti BESPLATNO i vratiti vam kupovnu cijenu. Svjesni smo da je svakome od nas važno vidjeti proizvod i to Vam nudimo. Stoga ne brinite, samo naručite i uvjerite se sami.

Kada proizvoda nema na zalihama, umjesto gumba “dodaj u košaricu” pojavljuje se kućica za unos vašeg emaila. Upisom svoje e-pošte prijavite se na listu čekanja i sustav će vas automatski obavijestiti čim se proizvod vrati na zalihu.
Molimo vas da nam ne šaljete poruke ako znamo kada će biti ponovno na zalihama, jer ti podaci nisu dostupni i nećemo vam ih moći priopćiti uz najbolju volju.
Dakle, jedini način je da se prijavite i pričekate obavijest.

Naravno, kada primimo Vašu uplatu i predamo pošiljku dostavnoj službi, poslat ćemo Vam obavijest na Vaš e-mail i priložiti račun. Račun se istovremeno sprema i na vaš PunKufer.si korisnički račun, tako da ga možete kasnije u bilo kojem trenutku preuzeti ili ispisati po potrebi. Ukoliko još nemate korisnički račun, savjetujemo Vam da ga izradite jer ćete na taj način u budućnosti uštedjeti vrijeme jer nećete morati unositi podatke za dostavu, a ujedno ćete dobiti i NAGRADNE BODOVE koje možete iskoristiti kao popust pri kupnji.

NAPOMENA: ukoliko Vam je potreban e-račun, javite nam se prilikom narudžbe. Hvala vam

Nakon izvršene narudžbe, primit ćete e-mail s potvrdom narudžbe. Ukoliko ste kao način plaćanja odabrali plaćanje po predračunu, podatke o plaćanju dobit ćete i na primljeni e-mail. Čim primimo vašu uplatu (to može potrajati i do jedan dan od dana vaše uplate) otpremit ćemo pošiljku, a kada pošiljka bude otpremljena, također ćemo vas obavijestiti. Ako plaćate kreditnom ili bankovnom karticom ili PayPalom, vaša narudžba će biti obrađena u isto vrijeme, tako da možete očekivati ​​bržu dostavu.

Rok isporuke je 2 do 4 radna dana od primitka uplate (subota i nedjelja nisu radni dani). Proizvod se šalje kada primimo vašu uplatu, pod uvjetom da podmirite prema predračunu ili Za UPN naloge, imajte na umu da je ponekad potreban 1 radni dan da se iznos primljene uplate prikaže na našem TRR-u. Uplate kreditnom karticom, debitnom karticom ili PayPal-om zaprimamo odmah, tako da se narudžba obrađuje isti radni dan, pod uvjetom da ste narudžbu izvršili unutar radnog vremena naše dostave, a to je od 8 do 15 sati. (Nastojimo isporučiti vaš proizvod na vrijeme. Zbog određenih okolnosti vaša narudžba može kasniti.)

Prosječno vrijeme dostave je 2 do 4 radna dana (subota, nedjelja i praznici nisu radni dani).
Proizvodi se isporučuju iz EU skladišta i za to je potrebno vrijeme, tako da nemamo utjecaja da vam proizvod pošaljemo što je brže moguće.

No, savjetujemo vam da ako ste “u žurbi” platiti kupnju bankovnom (debitnom) ili kreditnom karticom, jer se takva kupnja obrađuje trenutno (ako npr. plaćate UPN nalogom, rok isporuke se može produžiti za 1 dan, jer moramo čekati da primimo vašu uplatu.

Troškovi dostave ovise o težini i vrijednosti narudžbe. Naš sustav vam u hodu izračunava troškove dostave i ispisuje ih pored artikala u košarici, tako da ćete saznati koliki su troškovi dostave dodavanjem proizvoda u košaricu i klikom na “pogledaj košaricu” ili “na blagajni” “.

Praćenje broja paketa uvijek šaljemo na vašu e-mail adresu u trenutku kada šaljemo pošiljku sa skladišta. provjerite svoj “spam” ili “junk mail” i u slučaju da se naši e-mailovi nalaze tamo, samo ga označite da nije spam, tako ćete primati sve naše buduće poruke.

To možete provjeriti i ovdje, u ovom trenutku, ako unesete svoje podatke u karticu “Praćenje pošiljke” ispod i sustav će ispisati vaš broj za praćenje ili brojeve za praćenje, ako postoji više paketa.

Budući da se pošiljke dostavljaju iz EU, tijekom transporta se događa da neki paketi stignu ranije, drugi kasnije, unatoč tome što ste ih naručili zajedno. Zašto se to događa? Kada dostavna služba prevozi pakete, samo se oni prebacuju iz skladišta u sabirne centre i odatle. U određenim slučajevima paketi se “odvajaju” i neki idu do sljedećeg sabirnog centra, a zatim stignu ranije do vas.
U tom slučaju samo pričekajte dok svi paketi ne stignu do vas. Ukoliko vas konkretno zanima gdje se točno nalaze ostali paketi, možete sami provjeriti u sljedećoj – donjoj kartici “Praćenje pošiljke”.

PROVJERITE STATUS SVOJE POŠILJKE i DOBIJETE BROJ ZA PRAĆENJE

Unesite svoje podatke u polje ispod i provjerite status svoje pošiljke. Ukoliko je pošiljka već poslana, bit će vidljiv i tracking broj paketa, koja dostavna služba ih dostavlja (DPD ili GLS) i gdje se nalazi.

NAPOMENA: Često se događa da tracking od strane dostavne službe DPD ili GLS nije ažuran, pa Vam ne prikazuje stvarni status pošiljke, gdje se nalazi. Mi vam ne možemo dati te podatke, ali oni to mogu učiniti umjesto vas ako ih nazovete na:
DPD telefon: 01 3430 600
GLS telefon: 01 2042 672
Pripremite broj za praćenje kad ih nazovete.

Kako bi pratili svoju narudžbu, molimo da unesete ID narudžbe u polje ispod i pritisnite dugme "Prati". Ovo je dodano na vaš račun i u email potvrdi koju trebate primiti.

Plaćanje je moguće nakon konverzije odn UPN nalog na račun tvrtke, PayPal-om, BA Maestro debitnim karticama, kreditnim karticama (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), te plaćanje na rate sa Diners karticom.

Plaćanje je moguće nakon konverzije odn UPN nalog na račun tvrtke, PayPal-om, BA Maestro debitnim karticama, kreditnim karticama (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), te plaćanje na rate sa Diners karticom.

Ne, ova opcija nije moguća. Plaćanje je moguće po predračunu ili UPN nalog na račun tvrtke, PayPal-om, BA Maestro debitnim karticama, kreditnim karticama (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), te plaćanje na rate sa Diners karticom.

Proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda (datum dostave na Vašu adresu).
Povrat ili odvoz proizvoda je besplatan.

Pošaljite nam e-mail na info@wellnetica.hr s informacijama:
1. Vaš broj narudžbe,
2. Vaš TRR na koji vam vraćamo novac
3. razlog povratka.

Odgovorit ćemo s uputama kako pripremiti pošiljku za povrat. Ako je pošiljka dovoljno mala za paketomat, također prilijepimo naljepnicu koju ćemo zalijepiti na paket(e) i staviti pošiljku u paketomat. Kada kurirska služba preuzme vaš paket, aktivira se period povrata novca do 10 dana. U slučaju da je pošiljka veća, možemo organizirati preuzimanje od Vašeg doma. U poruci ćemo predložiti 2 moguća datuma preuzimanja, vi odaberite koji vam najviše odgovara i javite nam to odgovorom na naš e-mail.

Proizvod je moguće reklamirati 2 godine od dana primitka proizvoda (rok dostave na Vašu adresu).

U slučaju primitka oštećenog proizvoda, pošaljite nam e-mail na info@wellnetica.hr s naznakom:
1. Vaš broj narudžbe
2. Kratak opis ozljede
3. Priložite fotografiju ozljede

Odgovorit ćemo ako je potrebno još nešto priložiti, a u suprotnom ćemo vas već obavijestiti o postupku zamjene oštećenog ili nedostajućeg dijela ili postupak povrata proizvoda.

često postavljana pitanja i odgovori

– ODABERITE RUBRIKU –

Rok isporuke je 2 do 4 radna dana od primitka uplate (subota i nedjelja nisu radni dani). Proizvod se šalje kada primimo vašu uplatu, pod uvjetom da podmirite prema predračunu ili Za UPN naloge, imajte na umu da je ponekad potreban 1 radni dan da se iznos primljene uplate prikaže na našem TRR-u. Uplate kreditnom karticom, debitnom karticom ili PayPal-om zaprimamo odmah, tako da se narudžba također obrađuje isti radni dan, pod uvjetom da ste izvršili narudžbu unutar radnog vremena naše dostave, a to je od 9 do 15 sati.

Na našoj web stranici osobni pregled nije moguć, jer smo online trgovina koja ne koristi skupe izložbene prostore, tako da vam možemo ponuditi niže cijene. Ako ste u nedoumici je li artikal ono što tražite, povjeravamo vam besplatan povrat, što znači da artikal možete vratiti besplatno (o našem trošku). Pročitajte uvjete i odredbe povrata proizvoda.

Ne, osobno povlačenje nije moguće. Mi smo online trgovina, tako da sve artikle šaljemo poštom, a nudimo i besplatan povrat, što znači da ako proizvod nije onakav kakav ste očekivali, možete ga besplatno vratiti (na naš trošak). Pročitajte uvjete i odredbe povrata proizvoda.

Sve informacije koje imamo objavljene su uz proizvod. Pažljivo pročitajte opis i karakteristike proizvoda navedene ispod opisa. Svaki proizvod ima i 4 slike koje treba pažljivo pogledati jer se u određenim slučajevima “odgovor” vidi već na slici. Ako imate stvarno konkretno i vrlo važno pitanje za vas, pišite nam i mi ćemo vam dati odgovor u roku od 2 do 7 dana.
Ako samo niste “sigurni” kako proizvod izgleda uživo i odgovara li vam, razveselit će vas vijest da vam nudimo 14-dnevnu neobvezujuću kupnju, što znači da dobijete proizvod, pregledate ga i, ako ispunjava vaša očekivanja, zadržite ga, u suprotnom ćemo ga odnijeti BESPLATNO i vratiti vam kupovnu cijenu. Svjesni smo da je svakome od nas važno vidjeti proizvod i to Vam nudimo. Stoga ne brinite, samo naručite i uvjerite se sami.

Kada proizvoda nema na zalihama, umjesto gumba “dodaj u košaricu” pojavljuje se kućica za unos vašeg emaila. Upisom svoje e-pošte prijavite se na listu čekanja i sustav će vas automatski obavijestiti čim se proizvod vrati na zalihu.
Molimo vas da nam ne šaljete poruke ako znamo kada će biti ponovno na zalihama, jer ti podaci nisu dostupni i nećemo vam ih moći priopćiti uz najbolju volju.
Dakle, jedini način je da se prijavite i pričekate obavijest.

Naravno, kada primimo Vašu uplatu i predamo pošiljku dostavnoj službi, poslat ćemo Vam obavijest na Vaš e-mail i priložiti račun. Račun se istovremeno sprema i na vaš PunKufer.si korisnički račun, tako da ga možete kasnije u bilo kojem trenutku preuzeti ili ispisati po potrebi. Ukoliko još nemate korisnički račun, savjetujemo Vam da ga izradite jer ćete na taj način u budućnosti uštedjeti vrijeme jer nećete morati unositi podatke za dostavu, a ujedno ćete dobiti i NAGRADNE BODOVE koje možete iskoristiti kao popust pri kupnji.

NAPOMENA: ukoliko Vam je potreban e-račun, javite nam se prilikom narudžbe. Hvala vam

Nakon izvršene narudžbe, primit ćete e-mail s potvrdom narudžbe. Ukoliko ste kao način plaćanja odabrali plaćanje po predračunu, podatke o plaćanju dobit ćete i na primljeni e-mail. Čim primimo vašu uplatu (to može potrajati i do jedan dan od dana vaše uplate) otpremit ćemo pošiljku, a kada pošiljka bude otpremljena, također ćemo vas obavijestiti. Ako plaćate kreditnom ili bankovnom karticom ili PayPalom, vaša narudžba će biti obrađena u isto vrijeme, tako da možete očekivati ​​bržu dostavu.

Rok isporuke je 2 do 4 radna dana od primitka uplate (subota i nedjelja nisu radni dani). Proizvod se šalje kada primimo vašu uplatu, pod uvjetom da podmirite prema predračunu ili Za UPN naloge, imajte na umu da je ponekad potreban 1 radni dan da se iznos primljene uplate prikaže na našem TRR-u. Uplate kreditnom karticom, debitnom karticom ili PayPal-om zaprimamo odmah, tako da se narudžba također obrađuje isti radni dan, pod uvjetom da ste narudžbu izvršili unutar radnog vremena naše dostave, a to je od 8 do 15 sati. (Nastojimo isporučiti vaš proizvod na vrijeme. Zbog određenih okolnosti vaša narudžba može kasniti.)

Prosječno vrijeme dostave je 2 do 4 radna dana (subota, nedjelja i praznici nisu radni dani).
Proizvodi se isporučuju iz EU skladišta i za to je potrebno vrijeme, tako da nemamo utjecaja da vam proizvod pošaljemo što je brže moguće.

No, savjetujemo vam da ako ste “u žurbi” kupnju podmirite bankovnom (debitnom) ili kreditnom karticom, budući da se takva kupnja realizira trenutno (ako plaćate UPN nalogom, npr. rok isporuke). može se produžiti za 1 dan, jer moramo čekati da vaša uplata bude primljena.

Troškovi dostave ovise o težini i vrijednosti narudžbe. Naš sustav vam u hodu izračunava troškove dostave i ispisuje ih pored artikala u košarici, tako da ćete saznati koliki su troškovi dostave dodavanjem proizvoda u košaricu i klikom na “pogledaj košaricu” ili “na blagajni” “.

Praćenje broja paketa uvijek šaljemo na vašu e-mail adresu u trenutku kada šaljemo pošiljku sa skladišta. provjerite svoj “spam” ili “junk mail” i u slučaju da se naši e-mailovi nalaze tamo, samo ga označite da nije spam, tako ćete primati sve naše buduće poruke.

To možete provjeriti i ovdje, u ovom trenutku, ako unesete svoje podatke u karticu “Praćenje pošiljke” ispod i sustav će ispisati vaš broj za praćenje ili brojeve za praćenje, ako postoji više paketa.

Budući da se pošiljke dostavljaju iz EU, tijekom transporta se događa da neki paketi stignu ranije, drugi kasnije, unatoč tome što ste ih naručili zajedno. Zašto se to događa? Kada dostavna služba prevozi pakete, samo se oni prebacuju iz skladišta u sabirne centre i odatle. U određenim slučajevima paketi se “odvajaju” i neki idu do sljedećeg sabirnog centra, a zatim stignu ranije do vas.
U tom slučaju samo pričekajte dok svi paketi ne stignu do vas. Ukoliko vas konkretno zanima gdje se točno nalaze ostali paketi, možete sami provjeriti u sljedećoj – donjoj kartici “Praćenje pošiljke”.

PROVJERITE STATUS SVOJE POŠILJKE i DOBIJETE BROJ ZA PRAĆENJE

Unesite svoje podatke u polje ispod i provjerite status svoje pošiljke. Ako je pošiljka već poslana, bit će vidljiv i broj za praćenje paketa.

Kako bi pratili svoju narudžbu, molimo da unesete ID narudžbe u polje ispod i pritisnite dugme "Prati". Ovo je dodano na vaš račun i u email potvrdi koju trebate primiti.

PROVJERITE STATUS SVOJE POŠILJKE i DOBIJETE BROJ ZA PRAĆENJE

Unesite svoje podatke u polje ispod i provjerite status svoje pošiljke. Ukoliko je pošiljka već poslana, bit će vidljiv i tracking broj paketa, koja dostavna služba ih dostavlja (DPD ili GLS) i gdje se nalazi.

NAPOMENA: Često se događa da tracking od strane dostavne službe DPD ili GLS nije ažuran, pa Vam ne prikazuje stvarni status pošiljke, gdje se nalazi. Mi vam ne možemo dati te podatke, ali oni to mogu učiniti umjesto vas ako ih nazovete na:
DPD telefon: 01 3430 600
GLS telefon: 01 2042 672
Pripremite broj za praćenje kad ih nazovete.

Kako bi pratili svoju narudžbu, molimo da unesete ID narudžbe u polje ispod i pritisnite dugme "Prati". Ovo je dodano na vaš račun i u email potvrdi koju trebate primiti.

Plaćanje je moguće nakon konverzije odn UPN nalog na račun tvrtke, PayPal-om, BA Maestro debitnim karticama, kreditnim karticama (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), te plaćanje na rate sa Diners karticom.

Plaćanje je moguće nakon konverzije odn UPN nalog na račun tvrtke, PayPal-om, BA Maestro debitnim karticama, kreditnim karticama (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), te plaćanje na rate sa Diners karticom.

Ne, ova opcija nije moguća. Plaćanje je moguće po predračunu ili UPN nalog na račun tvrtke, PayPal-om, BA Maestro debitnim karticama, kreditnim karticama (Eurocard/Mastercard, Visa, American Express), te plaćanje na rate sa Diners karticom.

Proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda (datum dostave na Vašu adresu).
Povrat ili odvoz proizvoda je besplatan.

Pošaljite nam e-mail na info@wellnetica.hr s informacijama:
1. Vaš broj narudžbe,
2. Vaš TRR na koji vam vraćamo novac
3. razlog povratka.

Odgovorit ćemo s uputama kako pripremiti pošiljku za povrat. Ako je pošiljka dovoljno mala za paketomat, također prilijepimo naljepnicu koju ćemo zalijepiti na paket(e) i staviti pošiljku u paketomat. Kada kurirska služba preuzme vaš paket, aktivira se period povrata novca do 10 dana. U slučaju da je pošiljka veća, možemo organizirati preuzimanje od Vašeg doma. U poruci ćemo predložiti 2 moguća datuma preuzimanja, vi odaberite koji vam najviše odgovara i javite nam to odgovorom na naš e-mail.

Proizvod je moguće reklamirati 2 godine od dana primitka proizvoda (rok dostave na Vašu adresu).

U slučaju primitka oštećenog proizvoda, pošaljite nam e-mail na info@wellnetica.hr s naznakom:
1. Vaš broj narudžbe
2. Kratak opis ozljede
3. Priložite fotografiju ozljede

Odgovorit ćemo ako još nešto treba priložiti, a u suprotnom ćemo vas već obavijestiti o proceduri zamjene oštećenog ili nedostajućeg dijela ili postupak povrata proizvoda.

Želite stupiti u kontakt s nama?

Nema problema, rado ćemo vam pomoći. Ali prije toga, zamolili bismo vas da prvo pročitate gore navedena ČESTO POSTAVLJANA PITANJA i ODGOVORI, u 95% slučajeva odgovor na vaše pitanje imate već odgovoreno i tako uštedite vrijeme pisanjem ili pozivom i čekanjem odgovora.

Ako odgovor na vaše pitanje nije naveden, pišite ili nazovite nas i rado ćemo vam pomoći.

Nazovite 097 7219 399

ili

Pišite podršci ispunjavanjem donjih polja