Kontakt

MOLIMO PROČITAJTE:
Prije nego što nas kontaktirate putem e-maila, pročitajte ČESTA PITANJA KOD KUPNJE , u 95% slučajeva odgovor na vaše pitanje već je odgovoren i možete uštedjeti vrijeme pisanjem i čekanjem na odgovor.

Ako odgovor na vaše pitanje nije naveden, pišite nam i rado ćemo vam pomoći.
Hvala vam.

Za vas smo dostupni svaki radni dan od pon. do pet. od 9h do 14.30h.
E-mail: info@wellnetica.hr

 

Česta pitanja kod kupnje

Plaćanje se može izvršiti s uplatom na račun firme, debitnom ili kreditnom karticom (Eurocard/Mastercard, Visa, Maestro,American Express), Diners karticom s kojom možete plaćati na rate ili PayPalom.

Dostupnost naših telefona je od ponedjeljka do petka od 9 do 13 sati, u subotu i nedjelju smo izvan dosega. U navedenom vremenu također ćete dobiti odgovore na vaša pitanja, koja će biti poslana na naš e-mail.

Naravno i još to, da su troškovi dostave besplatni.

Rok isporuke je 3 do 7 radnih dana od primitka uplate (subota i nedjelja nisu radni dan). Proizvod je otpremljen kada primimo Vašu uplatu, imajte na umu da je ponekad potrebno imati jedan radni dan kako bi iznos primljene uplate bio prikazan na našem TRR-u. Plaćanje kreditnom karticom, debitne kartice ili PayPal plaćanja se odmah primaju, tako da se narudžba obrađuje istog radnog dana ako naručite unutar našeg radnog vremena, što je od 9h do 13h.

Troškovi dostave su besplatni.

Ne, ovo nije moguće. Plaćanje se može izvršiti s uplatom na račun firme, debitnom ili kreditnom karticom (Eurocard/Mastercard, Visa, Maestro,American Express), Diners karticom s kojom možete plaćati na rate ili PayPalom.

Rok isporuke je 3 do 7 radnih dana od primitka uplate (subota i nedjelja nisu radni dan). Proizvod je otpremljen kada primimo Vašu uplatu, imajte na umu da je ponekad potrebno imati jedan radni dan kako bi iznos primljene uplate bio prikazan na našem TRR-u. Plaćanje kreditnom karticom, debitne kartice ili PayPal plaćanja se odmah primaju, tako da se narudžba obrađuje istog radnog dana ako naručite unutar našeg radnog vremena, što je od 9h do 13h.

Ne, osobno preuzemanje nije moguće. Mi smo online trgovina, tako da se svi proizvodi šalju poštom, ali nudimo besplatan povrat, što znači da ako proizvod nije ono što ste očekivali, možete ga besplatno vratiti. Pročitajte uvjete povrata proizvoda.

Na našoj internetskoj stranici. Osobni posjet nije moguć jer smo on-line trgovina koja ne koristi skupe salone tako da Vam možemo ponuditi niže cijene. Ako sumnjate u to, da proizvod neće biti ono što ste očekivali, možete ga besplatno vratiti.. Pročitajte uvjete povrata proizvoda.

Sve informacije koje imamo na raspolaganju su objavljene uz proizvod. Pažljivo pročitajte opis i podace i upute proizvoda koji su navedeni. Svaki proizvod ima i 4 slike, koje treba pažljivo pogledati, jer u nekim slučajevima “odgovor” je već vidljiv na slici.

U slučaju povrata ili reklamacije, obvezno je urediti ovo u pisanom obliku, a ne telefonom, pa vas molimo da nas ne zovete u ovom slučaju nego pošaljite poruku na info@wellnetica.hr, navodeći broje vaše narudžbe i navodeći razlog , zašto želite vratiti proizvod ili šta želite reklamirati. Ako ste primili oštećeni proizvod i samo ga želite zamijeniti, molimo navedite u poruci. Naš odgovor je od ponedjeljka do petka od 9 do 13 sati. VAŽNO: Ne vraćajte proizvod na našu adresu jer će biti odbijen i dobit ćete ga natrag. Pričekajte naš odgovor, u kojem će biti jasno kada će nas doći poslovni partner za prijevoz, a vraćanje proizvoda če biti besplatno.

To možete provjeriti sami. Sahranite si URL-a iz proizvoda i provjerite za dan ili dva ako je proizvod ponovno na zalihi. Ne možemo vam reći datum kada će biti ponovno na zalihi u skladištu.

Naravno, kada primimo Vašu uplatu i isporučimo pošiljku dostavni službi, poslat ćemo vam obavijest i priložiti račun na vašu e-poštu. Istovremeno račun spremljen je na Vašem korisničkom računu na Wellnetica.hr, tako da možete do njega dostupati i kasnije.

Nakon Vaše narudžbe primit ćete e-mail s potvrdom narudžbe. Ako ste odabrali način plaćanja putem uplate na naš račun, uz e-poštu primit ćete i podatke o plaćanju. Čim primimo Vašu uplatu (to može potrajati jedan dan od datuma Vaše uplate), pošiljka se šalje kada je pošiljka otpremljena, također ćemo vas obavijestiti.

Plaćanje se može izvršiti s uplatom na račun firme, debitnom ili kreditnom karticom (Eurocard/Mastercard, Visa, Maestro,American Express), Diners karticom s kojom možete plaćati na rate ili PayPalom.

U slučaju primitka oštećenog proizvoda, obvezno je urediti to pisanim putem, a ne telefonom, stoga nas ne zovite ali pošaljite poruku na info@wellnetica.hr u kojoj unosite broj vaše narudžbe i naznaku da ste primili oštećenog proizvoda (pošaljite i sliku) i želite zamjenu. Bit će vrlo korisno ako navedete što je točno oštećeno uz proizvod. Naš odgovor je od ponedjeljka do petka od 9 do 13 sati.

Budući da se pošiljke isporučuju iz EU-a, ponekad se događa da jedan paket stigne ranije, a drugi kasnije, iako ste ih zajedno naručili. U tom slučaju pričekajte da stignu svi paketi. Ako vas zanima točno gdje su ostatali paketi, možete se obratiti našoj službi za korisnike “info@wellnetica.hr” gdje naznačite broj narudžbe i pružit ćemo vam točne informacije o preostalim paketima.

Kupnja je osigurana po najvišim sigurnosnim standardima, Wellnetica.hr koristi SSL zaštitu (kriptografski protokol koji omogućuje sigurnu komunikaciju na Internetu), tako da su vaši podaci za prosljeđivanje dodatno zaštićeni.